۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

شریعتی:

اصفهان کمبود هتل دارد

اصفهان کمبود هتل دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهراصفهان با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی هنوز از مشکل کمبود هتل رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی شنبه در نطق پیش از دستور خود در سی و دومین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بهترین جایگاه تحقق شعر سال جاری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کلانشهرهای کشور و به ویژه اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا و با توجه به درست اجرا شدن شعار سال تقاضا داریم در تمام شهرداریهای اصفهان دفتری با عنوان نماینده‌ رهبر معظم انقلاب تشکیل شود تا بر فعالیت‌های صورت گرفته در این نهاد با دقت نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود هتل در اصفهان نیز اظهار داشت: با توجه به افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در ایران و هم‌چنین برگزاری همایش بین‌المللی I.C.C.N  و حضور بیش از یک هزار نماینده از 50 کشور جهان در اصفهان در این همایش ضروری است که تعداد و ظرفیت هتل‌های اصفهان افزایش یابد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متاسفانه شهر اصفهان هنوز یک هتل 5 ستاره ندارد، اظهار داشت: از زمان بعد از انقلاب تاکنون هنوز هتل مناسبی در شهر اصفهان افتتاح نشده و مسئولان باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه هدایت آبراهه‌های سطح شهر اصفهان را نیز ضروری دانست و افزود: در این راستا ضروری است که سازمان خدمات شهری اصفهان نسبت به تعیین مسیر دفع آب‌های سطحی در شهر اصفهان اقدامات لازم را انجام دهد.

اعضای شورای شهر نمی‌توانند در خصوص بسته شدن میدان امام (ره) پاسخگو باشند

عدنان زادهوش، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه و در قالب تذکری تعمیر آسفالت معابر سطح شهر اصفهان را ضروری عنوان کرد و افزود: امیدواریم شهرداری با تقسیم بندی عادلانه بودجه در این بخش مشکلات سطح شهر و به ویژه در حاشیه‌ شهر اصفهان را مرتفع کند.

وی در ادامه در خصوص بسته شدن میدان امام (ره) بر روی تردد وسایل نقلیه‌ی موتوری افزود: مردم سوالات زیادی در این خصوص دارند ولی هیچیک از اعضای شورای شهر اصفهان به دلیل عدم آگاهی در این خصوص جوابی برای پاسخگویی به مردم ندارند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ضروری است که شورای ترافیک و شهرداری لایحه‌ی مورد نیاز در این خصوص را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه دهد.
 

کد خبر 2269014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha